ژل را به گونه ها تزریق کنید

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

ژل را به گونه ها تزریق کنید

بازدید: 55

در صنعت جراحی زیبایی، گزینه های درمانی زیادی وجود دارد که برای از بین بردن اثرات پیری نیازی به جراحی ندارند. با افزایش سن، گونه های شما شروع به افتادگی و چروک شدن می کنند. خوشبختانه، صنعت زیبایی پرکننده هایی را برای اصلاح افتادگی گونه ها و چین و چروک ها ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند اثرات پیری را از صورت خود حذف کنید.

مدت زمان تزریق ژل گونه چقدر است؟
به طور متوسط، بیشتر پرکننده های پوست بین 12 تا 14 ماه دوام دارند و برخی از آنها حتی بیشتر ماندگاری دارند. ماندگاری فیلرها به بدن هر فرد نیز بستگی دارد. بنابراین بسته به اینکه بدن شما با چه سرعتی مواد شیمیایی را تجزیه می کند، ماندگاری آنها متفاوت است.

هزینه تزریق ژل گونه چقدر است؟
قیمت فیلر بستگی به نوع و مصرف آن دارد. در مطب دکتر معصومه مجیدزاده از فیلرهای ژئودرم، تئوزیال و استایلینگ برای تزریق ژل به گونه ها استفاده می کنیم.

  1.  هزینه هر سی سی فیلر تئوسیال دو میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان می باشد.
  2.  هزینه هر سی سی ژل حالت دهنده یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و نود هزار تومان می باشد.
  3.  قیمت هر سی سی ژل جوویدرم یک میلیون و نهصد و هفت و پنج هزار تومان می باشد.

تزریق ژل گونه
آیا تزریق فیلر گونه برای من مناسب است؟
گونه یکی از سه ویژگی بارز صورت (بینی، چانه و گونه) است. حال اگر گونه فردی فرورفته باشد، ساختار صورت نامتناسب به نظر می رسد. با کمک فیلر گونه می توانید این عیوب را برطرف کرده و استخوان های گود افتاده گونه را با سایر قسمت های صورت تنظیم کنید.

این نوع افسردگی ها معمولاً به دلیل افزایش سن، تحلیل استخوان یا دلایل ارثی ایجاد می شوند. تزریق فیلر گونه برای کسانی که چشم یا گونه هایشان گود یا صاف شده است مناسب است. این افراد با کمک فیلرها می توانند گونه های خود را برجسته و فرم دهند.

برای اینکه بتوانید این عمل زیبایی را انجام دهید باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید. فردی که فیلر تزریق می کند باید از نظر روحی قوی باشد و حتی اگر ظاهر صورتش کمی تغییر کند مشکلی نداشته باشد. هرکسی که می خواهد تزریق ژل گونه انجام دهد باید از روند بهبود و محدودیت های این فرآیند آگاه باشد و انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه پروسه داشته باشد.

آیا تزریق ژل خطرناک است؟
در گذشته بیشتر فیلرهای صورت از کلاژن ساخته می شدند و استفاده از آن ها اغلب ظاهری تغییر شکل به پوست می داد، اما امروزه محبوب ترین انواع فیلرها از اسید هیالورونیک ساخته می شوند.

نام هیالورونیک اسید ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما اینطور نیست. این ماده در واقع مولکولی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و وظیفه آن جذب و ذخیره آب است.

در نتیجه، استفاده از پرکننده‌های حاوی اسید هیالورونیک به پوست شما ظاهری صاف‌تر و صاف‌تر می‌دهد و بدون باقی ماندن اثری در بدن شما تجزیه می‌شود.

ژل ژئودرم برای گونه ها
اگر متوجه اثرات پیری روی صورت خود شده اید و می خواهید آن را جوان کنید، ژل پرکننده والیوم جویدرم بهترین راه حل است. این ژل برای افزایش حجم و برجسته کردن قسمت های خاصی از صورت از جمله گونه ها ساخته شده است. این فیلر قسمت های افتاده و گود گونه را پر می کند و چهره جوانی را به شما باز می گرداند.

این ژل به بافت های صورت تزریق می شود و از پوست مراقبت می کند. این فیلر که از ترکیب اسید هیالورونیک، الاستین و کلاژن ساخته شده است، به محض تزریق، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و شکل می دهد. در نتیجه پوستی صاف تر، طبیعی تر و برجسته تر خواهید داشت. با این محصول معجزه آسا پوست خسته، فرورفته و نازک خود را احیا کرده و جوانتر می کنید.

نتیجه استفاده از این ژل پرکننده به محض تزریق مشخص می شود و تا 18 ماه ثابت می ماند. این روش به زمان ریکاوری زیادی نیاز ندارد. بنابراین، می توانید روند زندگی عادی خود را به زودی پس از تزریق از سر بگیرید. این روش درد زیادی ایجاد نمی کند. ممکن است بعد از عمل درد بسیار کمی احساس کنید که با مسکن های معمولی قابل تسکین است.

مناسب ترین افراد برای تزریق فیلر گونه کسانی هستند که به دلیل کاهش وزن، کهولت سن و یا سایر مسائل پزشکی دارای گونه های فرورفته هستند. اگر می خواهید فوراً ظاهر گونه های خود را زیبا کنید، ژل پرکننده والوما جویدرم را پیشنهاد می کنم زیرا روشی سریع، آسان و موثر است که می توانید از آن برای گرد کردن گونه ها و خطوط صورت خود استفاده کنید و زیبایی و جوانی را به چهره خود بیاورید.

 

http://darichesalamat.ir/



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 12 فروردين 1401 ساعت: 19:33 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 20
بازدید دیروز بازدید دیروز : 100
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 10
آي پي امروز آي پي امروز : 7
آي پي ديروز آي پي ديروز : 33
بازدید هفته بازدید هفته : 824
بازدید ماه بازدید ماه : 814
بازدید سال بازدید سال : 8432
بازدید کلی بازدید کلی : 142273

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.145.47.253
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود